joi, 13 septembrie 2012

Masonii aspiranți de la Rotary și-au făcut concert să se admire în buricul târgului

Mai bine ar învăța să scrie corect în limba română și poate ar băga la tărtăcuță că Bucovina nu are absolut nimic în comun cu Cetatea de Scaun a Sucevei. Dacă vrei să te cheme și Bucovina pe lângă Suceava, pune-ți antet cu pușcăria târgului, actualul Palat de Justiție. Dacă nici ăștia nu știu ce-i cu Bucovina, ce poți să le mai ceri lu' Ursu Carpatin sau lu' Niculai Barbă?
 
 
 
Masonii aspiranți suceveni de la Rotary s-au gândit că e cazul să se bage puțin în seamă. Nu le mai ajunge bogătașilor să se spargă în figuri pe la Conacul Domnesc și mintea lor le-a fătat că ar fi cazul să se dea în stambă în buricul târgului. Exact în locul în care Nechifor a promis că face agora, cum i-am cerut noi cei din stradă.
 
Pretext pentru această deșănțată adunare a fost un concert pentru comunitate cu Filarmonica din Botoșani. Comunitate egal tot ei închiși într-un țarc în fața Palatului Administrativ. Intrarea se făcea pe bază de invitație. Deci și-au dat lor invitații, au chemat presa să-i tragă în poze și pe flămânzii ăia de la Botoșani să le cânte. Mișto!
 
După gardurile întinse de jandarmi erau puse scaune. Îmbrăcați ca la nuntă, așa au auzit ei că se merge la muzică clasică, intrau printr-o strungă, unde un papițoi îmbrăcat caraghios rupea invitațiile în stil de taxator TPL.
 
Apropos, când vine Filarmonica de la Botoșani la Casa de Cultură din Suceava, sala este ocupată între 1/4 și 1/3 din capacitatea ei. La acele concerte vin în general oameni îmbrăcați modest, profesori, pensionari, studenți, elevi. Nu am văzut niciodată, și merg la cam 3-4 concerte de acest gen pe an, tipul de faună care intra în acel țarc.
 
Am remarcat pe acolo cum se gudura prefectul Sinescu pe lângă Donțu, exact ca un cățel care dă din coadă pe lângă stăpânul său. Când a apărut încă deputata Ardeleanu și încă vreo trei babe boite ca pentru ultimul drum, mi s-a întors stomacul pe dos și am plecat.
 
Un cetățean dintr-un partid politic a dorit să-mi ofere o invitație. Am refuzat categoric. Eu merg la Casa de Cultură să văd concerte de muzică clasică, nu la circ cu presă și rășini de analfabeți în costum. Oare câți din ei au doctorate și nu sunt capabili să scrie după dictare?

Am înțeles că ați făcut bani mulți, procurorii trebuie să se intereseze cum, dar de ce simțiți nevoia să faceți panaramă în târg? Vă crește stima de sine sau ce?

PS Rotary ăștia au vreo legătură cu Fanfara Rotăria?
 

2 comentarii:

  1. surprinsa perfect starea de lucruri... asta este realitatea, din pacate draga Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant blogul tau... Cinic, dar prin acest aspect FF BUN. Si bravoo ca ai punctat cu asa zisii masoni. Si excelent si faptul ca ai postat dreptul la replica a lui Manole....la adresa lui Nechifor....

    RăspundețiȘtergere

Dacă eşti prost, nu te băga!